Sortida de Religió a la Colònia Güell

El dimarts 17 d'octubre tots els alumnes de Religió de l'escola vàrem anar d'excursió a la Colònia Güell. Cada grup va fer un taller adaptat als nens i nenes que hi participaven (decoracions de pinyes i transparències en un plat de vidre). Ens ho vam passar molt bé! Moltes gràcies a tots per fer-ho possible.

Excursió al Figaró

El divendres passat, els nens i les nenes del Cicle Mitjà vam anar d'excursió al Figaró! Allà vam fer una bona caminata pel parc natural del Montseny tot passant per gorgs i camins magnífics!  Al final del camí vam arribar a una riera on vam aturar-nos una estona per buscar i investigar els invertebrats que en ella hi podem trobar.  Aquí us deixem unes imatges perquè veieu que bé que ens ho vam passar.

Primers dies de l’hort d’aquest curs 2017-18

Hem arreglat l’hort, hem netejat i hem plantat enciams, rabes, cebes i pastanagues! Ja veureu quines amanides que farem!!

L'adaptació a P3

Fòssils i roques (2n ESO)

Ja hem començat treballant els fòssils i les roques. Tema pendent de 1r d'ESO

Pàgina 1 de 105