Fa un parell de mesos, els alumnes de 4t de primària vam participar en un concurs per Twitter que consistia en escriure contes sobre unes frases fetes concretes. Per grups, vam escriure'n uns quants i els vam presentar.  Al cap d'uns dies en Toni ens va comunicar que havíem guanyat el sorteig i ens regalava un parell d'hores de contes per l'escola així que vam decidir convidar als nostres companys de cicle i als nens i les nenes de 1r de primària per gaudir de l'experiència plegats.    Avui ha vingut el Toni i aquí us deixem un recull d'imatges dels bons moments que ens ha fet passat tot cantant, imaginant i escoltant les aventures dels personatges dels contes dels germans Grimm i altres aventures!   Moltes gràcies Toni i llarga vida als contes!

clickedu

BOTO FLICKR