Reunit el claustre de professors d’E.Infantil, Primària i Secundària Obligatòria, es fixen per a aquest curs 2018-19 els següents objectius generals:

1. Estructurar l’escola en una línia educativa continuada:

1.1. Fomentar projectes transversals d’escola que consolidin el concepte d’una sola escola.

1.2. Dissenyar actuacions als plans d’acció tutorial per potenciar els vincles entre les diferents etapes escolars.

1.3. Facilitar un espai de trobada inter-etapes per als equips docents a través de les diferents comissions de treball.

1.4. Treballar de manera conjunta i coherent les activitats complementàries programades des dels equips docents d'etapa i cicles.

1.5. Continuar aprofundint en la coordinació entre les tres etapes educatives per tal de contribuir a la coherència del procés educatiu i la millora dels aprenentatges de l'alumnat.

1.6. Continuar amb el pla de formació continuada del personal que atengui les necessitats derivades dels següents eixos: el currículum competencial i l’avaluació, tot potenciant el desenvolupament professional.

2. Assegurar les condicions d'equitat i atenció a la diversitat:

2.1. Optimitzar els recursos humans i materials destinats a l'atenció a la diversitat de necessitats educatives dels alumnes, coordinats per l'acció de la Comissió d'Atenció a la Diversitat (CAD)

2.2. Actualitzar els protocols de comunicació entre les famílies, tutories i CAD per millorar l’eficiència en les actuacions de prevenció.

3. Incidir en l'avaluació com a factor de qualitat en els diferents àmbits d'intervenció educativa:

3.1. Consensuar els criteris d’avaluació, la metodologia i els documents vinculats a la nova ordre d’avaluació a l’ESO i revisar els de primària.

3.2. Realitzar una avaluació sistemàtica del nivell d'assoliment de les tasques programades en el Pla Anual de Centre (PAC) i establir criteris i eines per l'avaluació de l'assoliment de les Competències Bàsiques dels alumnes de l'escola.

3.3. Impulsar la col·laboració institucional amb altres institucions educatives, especialment de la FEP, per tal d'oferir una proposta educativa global als nostres alumnes.

4. Seguir amb la formació integral tenint com a guia els valors de l'Humanisme Cristià:

4.1. Impulsar l'acció pastoral de la nostra escola, afavorint la reflexió personal i acostar-se al perquè de les nostres tradicions populars.

4.2. Potenciar l’experiència religiosa en l’àmbit escolar.

4.3. Consolidar la participació activa de tots els membres de la comunitat educativa en els processos pastorals.

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com