A L’EDUCACIÓ INFANTIL

  • Període d’adaptació en entrar a I3.
  • Atenció individualitzada i reforços en horari escolar.
  • Tallers i agrupaments flexibles.
  • Immersió en català i anglès.
  • Treball en projectes.
  • Programa d’Innovació Educativa: Filosofia 3-18.
  • Estades pedagògiques.
  • Projecte de Convivència: Mediació Escolar.
  • Integració de les TIC a l’aula.
  • Educació emocional.
  • La llibreta viatgera.
  • L’hort urbà.
  • Aprenentatge de la lectoescriptura: mètode global.

A L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA

  • Atenció individualitzada i reforços en horari escolar.
  • Tallers i agrupaments flexibles.
  • L’anglès com a llengua d’aprenentatges en altres àrees a partir del Cicle Inicial.
  • Programa d’Innovació Educativa: Filosofia 3-18.
  • Religió com a optativa.
  • Iniciació a les tècniques d’estudi a partir del Cicle Mitjà.
  • Estades pedagògiques.
  • Projecte de Convivència: Mediació Escolar.
  • Integració de les TIC a l’aula.

A L’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

  • Atenció individualitzada i reforços en horari escolar.
  • Desdoblaments a matemàtiques i llengües.
  • Programa d’Innovació Educativa: Filosofia 3-18.
  • Religió com a àrea optativa.
  • Treballs de síntesi/recerca des de 1r a 4t d’ESO.
  • Projecte de Convivència: Mediació Escolar.
  • Integració de les TIC a l’aula.
  • Introducció del francès com a segona llengua estrangera.
  • Participació en la mostra de projectes de recerca del districte de Sants-Montjuïc.
  • Participació en els programes de salut de l’Ajuntament de Barcelona.
  • Participació en el programa Salut i Escola.
  • Viatge d’estudis a Anglaterra o Irlanda pels alumnes de 3r i 4t d’ESO (cada dos cursos).
Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

EDIFICI D'E. INFANTIL

 

EDIFICI D'E.PRIMÀRIA I ESO