La Marató d’Estalvi Energètic va tenir lloc el passat mes de febrer, un dels més freds dels últims cursos. Tot i així, gràcies a la motivació de l’alumnat, professorat i personal no docent d’aquests centres, es van realitzar un munt d’activitats, accions i propostes encaminades a reduir i fer més eficient el consum d’energia. Això va suposar un gran estalvi conjunt, de 15.000€, que ha repercutit en els propis centres i en iniciatives socials per la lluita pel dret a l’energia, com el projecte “Als barris de la Marina hi posem tota l’energia” o “A-porta”.

Els eco-delegats han tingut un paper primordial a l'ecosetmana de l'escola d'aquest any. S'han encarregat de fer un taller de boca'n-rolls. També han clausurat la marató energètica. Han fet unes torradetes i un ou ferrat amb la cuina solar.  Com cada any, també ha vingut el punt verd mòbil i tots hi han portat materials de casa, a més a més de les piles per al nostre concurs Apilo. Naturalment, també cal recordar totes les accions ecològiques que cal continuar fent a tots els àmbits de treball.

Si no som nosaltres, qui?

Si no és ara, quan?

Ja ha finalitzat l'eco-setmana de l'escola. Els alumnes han portat molt material que tenien a casa i l'han llençat al punt verd mòbil que s'ha situat davant de l'escola. Molt bona feina!

Pàgina 1 de 4