NORMATIVA CELEBRACIONS FESTES ANIVERSARIS AFA I ESCOLA SANT MEDIR

QUÈ ÉS?

Des de I'AFA i des de I’ Escola Sant Medir es vol afavorir l’ús dels espais per a activitats educatives i que fonamentin la relació dels infants i de les famílies de l’escola. Per aquest motiu iniciem, des de l’etapa d’Infantil, la celebració de festes d'aniversari a l’escola. Es vol impulsar un model adequat a l’edat  dels nens i nenes i que afavoreixi dinàmiques alternatives a les ofertes comercials. Per tal de poder organitzar una festa han d'estar sempre convidats tots els infants del grup classe i s’han de complir els següents criteris:

QUI HO POT SOL·LICITAR?

Ho poden sol·licitar les famílies dels infants escolaritzats a l’etapa d'Educació Infantil i Cicle Inicial (1r i 2n de primària) a l’Escola Sant Medir. Podran assistir un total de 80 persones. A la festa hi poden assistir els nens i nenes de la classe, els germans d'aquests (afavorint així que hi puguin assistir tots els pares i mares de la classe) i els cosins dels nens i nenes que celebrin l’aniversari, sempre que no s'excedeixi el nombre total de l’aforament establert.

DIES I HORARIS?

Es podran celebrar:

- Els divendres a la tarda: 17:15 a 19:15 h.

- Els dissabtes al matí: 10:00 a 12:00 h.

Els horaris per a l’accés i tancament de l’escola, per part de les famílies organitzadores serà: divendres a les 17:00 (entrada) i 20:00 (sortida); I dissabte a les 9.00 (entrada) i 13:00 (sortida)

COM FER LA RESERVA?

SOL·LICITUD: S'ha de demanar per escrit a I’AFA, amb una antelació mínima d'un mes abans de la data de la festa d'aniversari. Fora d'aquest termini es valorarà per part de la Junta de I'AFA la possibilitat de donar resposta. S’ha de fer arribar la sol·licitud per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

La concessió de l'ús de l’espai estarà condicionada a l’aprovació de la sol·licitud per part de la Junta de I'AFA. La notificació serà el retorn de la sol·licitud amb la signatura del representant de I'AFA que s’encarregui de la gestió. L'aprovació d'aquesta sol·licitud implica la utilització del pati de l’escola, dels lavabos i dels accessos. Queden completament excloses la utilització i entrada a cap aula de l’escola. Les claus que es donaran obren la porta del carrer, la del pati i la dels lavabos.

PREPARACIÓ: Les mares/pares/tutors sol·licitants són els responsables de preparar els espais i de garantir-ne el bon ús en el decurs de la festa. També, de demanar les claus al conserge de l’escola gran i quedar amb ell per a anar-les a buscar. Les claus es lliuraran el dilluns següent al mateix conserge. Els sol·licitants de l’espai han de garantir, com a responsables, la conservació dels espais, el material i el mobiliari. Els infants han d'estar acompanyats de persones adultes, com a màxim 4 infants per persona adulta. Es podrà posar música d’ambient sempre que no depassi els decibels establerts per la normativa municipal.

PROPOSTA DE REGALS: Entenent que aquesta és una activitat de caire socioeducatiu, es proposa que els infants només rebin un obsequi. En cap cas s’exclourà a cap infant o família si opta per no aportar cap quantitat econòmica amb aquesta finalitat.

RECOLLIDA DE L’ESPAI: els pares i mares s’encarregaran de recollir, ordenar i netejar els espais: pati, lavabos i escales. Es trauran les deixalles orgàniques i reciclables, i es llençaran als contenidors fora del recinte escolar. Els sol·licitants seran responsables de qualsevol desperfecte que es produeixi havent d'abonar o solucionar el problema segons s'estipuli en la junta de I'AFA.

Qualsevol incompliment per part del/s sol·licitant/s invalidarà l’opció de poder tornar a utilitzar aquest espai per realitzar les festes infantils dels seus fills/es.

AFA Sant Medir

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn