L'ESCOLA SANT MEDIR

A l’Escola Sant Medir de Barcelona portem des de l'any 1952 presents al barri de Sants (al cor de la Bordeta). Tenim una sola línia per classe, des de P3 fins l'ESO, i això afavoreix un tracte molt proper i individualitzat. També disposem d'un claustre de mestres i professionals estable, que treballa en equip i assessorat en tot moment d’una aula psicopedagògica pròpia. Tenim com a objectiu conduir un projecte pedagògic que té la voluntat de procurar una educació integral de la persona, sense discriminar cap forma de pensament ni de creença. Posem en pràctica programes que fomentin la convivència i la mediació. Fem una decidida aposta, dins de les possibilitats, per les iniciatives d’innovació educativa i la integració de les noves tecnologies a l’aula. Som una escola catalana que integra, també, el castellà, l’anglès i el francès en el seu projecte lingüístic.

SITUACIÓ

NIVELLS QUE S'IMPARTEIXEN A L'ESCOLA