CURS 2020 - 2021

El Departament d'Educació ja ha publicat el calendari i el procediment per fer la PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 20-21 per a l’educació infantil, primària i ESO.

Us informem de com realitzar el tràmit:

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ: 13 A 22 DE MAIG

* PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS DE FORMA TELEMÀTICA: 13 AL 22 DE MAIG

Entrant al portal preinscripcio.gencat.cat accedireu a la sol·licitud telemàtica (encara no està disponible).

IMPORTANT: Un cop realitzada la tramitació telemàtica s'ha d'enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació acreditada, al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l'enviament d'aquest correu electrònic. Des de l'escola donarem resposta justificant la recepció de la sol·licitud perquè en tingueu constància.

* PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS DE FORMA PRESENCIAL: 19 AL 22 DE MAIG

Per als casos en què no pugueu fer la presentació telemàtica haureu de comunicar-vos amb l'escola via mail (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) o via telèfon (934217150) per concertar cita prèvia i així evitar cues i aglomeracions. Només es podrà fer presencialment del 19 al 22 de maig.

Indicacions per dur el tràmit de forma presencial amb total garantia de salut i seguretat:

- A l'escola hi ha d'anar el menor nombre possible de persones a fer la gestió (preferiblement una persona)

- Recordeu portar la documentació requerida i la sol·licitud emplenada des de casa.

- Recordeu portar mascareta i guants

- No poden acudir les persones de grups d'especial vulnerabilitat o en període de confinament o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació

- Des de l'escola s'establirà la desinfecció diària dels espais, ventilació i desinfecció de les instal·lacions per garantir al màxim la protecció dels treballadors i de les famílies.

* PUBLICACIÓ DE LLISTES DE BAREM, LLISTES D' ASSIGNACIONS I D'ESPERA

Es pot fer de forma individual des del portal  preinscripcio.gencat.cat  o consultant la web de l'escola escolasantmedir.cat

* RECLAMACIONS A LA LLISTA DE BAREM PROVISIONAL

Aquelles famílies que vulguin presentar reclamacions a les dades publicades en la llista de barem provisional ho faran enviant un correu aAquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. De manera anàloga al que es fa en la presentació de sol·licituds en suport informàtic, l'escola us enviarà un correu de resposta com a justificant de recepció de la reclamació.

* MATRÍCULA AL CENTRE: 13 A 17 DE JULIOL

Es gestionarà el tràmit de la matrícula a través de cites prèvies (enviant un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)  o  trucant al 934217150). També es podrà substituir la gestió presencial amb l'enviament de la documentació necessària a través d'un correu electrònic. En aquest cas, l'escola respondrà al correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Trobareu dos arxius adjunts, un correspon a la sol·licitud (per aquelles famílies que ho hagin de fer presencial) i l'altre els criteris per la baremació i la documentació que s'ha d'acreditar. Pel que fa la documentació de la matrícula quan s'apropi el dia us enviarem els documents a emplenar.

Qualsevol dubte o aclariment el podeu enviar a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o podeu trucar al telèfon de l'escola 934217150.

Agrair a totes les famílies l'interès per conèixer-nos i desitgem molta sort a tothom en tot el procés!!

ÀREA D'INFLUÈNCIA:

JSN Pixel is designed by JoomlaShine.com