El passat dijous dia 18 de novembre a les 13h vam visitar l'Ajuntament de Barcelona i vam ser rebuts pel regidor d'Emergència Climàtica i Transició Ecològica, el Sr. Eloi Badia. La reunió era per aportar el manifest que s'havia treballat a Guadarrama en el marc de la V Confint i poder aplicar-ho a Barcelona en allò que fos possible. El Sr. Eloi Badia va escoltar les propostes presentades per l'Alex, alumne de l'escola Pia Sant Antoni, la Athena, de l'Institut Bernat Metge, la Lucia, de Sant Ramon Nonat, el Matías, dels Jesuïtes Gràcia i el Piero, de la nostra escola. Els va donar les seves explicacions i va dir, molt politicament correcte, que ens faria un retorn. Va ser una molt bona experiència.

VISITEM AL REGIDOR D'EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

Dins la Setmana de la Ciència, els alumnes de 3r de primària han construït maquetes de trens per saber com funcionen.

COM ES MOUEN ELS TRENS? (3r primària)

El meteoròleg Francesc Mauri ens ha visitat per parlar-nos de canvi climàtic. La conferència "El canvi climàtic, què hi podem fer?" ha tancat la VIII Setmana de la Ciència de l'Escola Sant Medir dedicada a la sostenibilitat i el canvi climàtic.

CANVI CLIMÀTIC FRANCESC MAURI (ESO)

La Fàbrica del Sol és un equipament d'educació ambiental promogut per l'Àrea d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona. Ens han explicat que la rehabilitació de l'espai ha integrat mesures i solucions ambientals, com ara l'aprofitament de l'aigua pluvial, un jardí vertical interior, una bomba de calor geotèrmica, una pèrgola i una paret mitgera amb plaques fotovoltaiques, a més de ventilació natural.

LA FÀBRICA DEL SOL - CASA ECOLÒGICA (2ESO)

On som?

• EDIFICI DE PRIMÀRIA - ESO - ADMINISTRACIÓ