Avui hem fet la primera trobada d'intercentres per treballar els objectius de desenvolupament sostenible (ODS). En aquest cas plantegem la problemàtica de reconversió dels nostres espais verds. #EscolesVerdes #EscolesSostenibles #CONFINT2021 #Tinguemcuradelplaneta @EscolesXESC

L'Ecoescola és una comissió formada per mestres i alumnes de l'escola que organitzen actuacions per impulsar la cura i sostenibilitat del nostre planeta.

Hem participat, un any més, de l'inici de curs d'Escoles més Sostenibles, però aquest any amb un aniversari especial, perquè celebren els 20 anys.

L'acte telemàtic el va presentar el Pere Renom, divulgador científic de TV3 i després vam participar del gran-super-Kahoot. Amb totes les escoles de la FEP vam participar també d'un video de presentació del repte abraçar-nos a un arbre. Nosaltres vam triar l'olivera de la placeta.

Hem pogut acabar amb èxit l'ecosetmana d'aquest curs. El tema principal ha estat "Més verd al nostre entorn". Els alumnes de totes les etapes s'hi han esforçat de valent per fer un munt d'activitats d'aquesta VIII Ecosetmana #ecosetmana #ecofep #escolessostenibles

Des de l'Eco-comissió de l'escola us encoratgem a dedicar-hi uns minuts de reflexió.

El proper 5 de juny celebrarem el DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT 2020 conjuntament amb totes les escoles que formem part d'E+S (Escoles més Sostenibles)

En un any 2020 marcat pels canvis causats per la pandèmia mundial del covid-19, des de Barcelona + Sostenible i des de l'escola no ens aturem i us volem fer partícips i actors d'aquests nous escenaris cap a la transició ecològica a casa, a l'escola i a la nostra ciutat, tot i aquesta crisi sanitària, social i econòmica.

Per això, us convidem a participar en aquesta celebració amb dues iniciatives:

1. Conectar-vos a la CONFERÈNCIA en línia "Dia Mundial del Medi Ambient 2020: repensem-nos, el dia 5 de juny a les 12:00.
  1. Realitzar UNA ACCIÓ dirigida a un consum responsable, a la millora de lqualitat de l'aire o al respecte a la biodiversitat.

Per poc que facis serà una gran acció: obrir una finestra per aprofitar la llum del sol, anar amb bicicleta o fer un hortet són passes endavant.

Animeu-vos a fer una foto o una gravació (màxim uns 15”) de la vostra ACCIÓ durant la setmana de l'1 al 5 de juny i envieu-la, amb una breu explicació, a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Ho publicarem a la web de l'escola, en farem ressò en els hashtags d'E+S de l'Ajuntament de Barcelona, ho compartirem amb les altres escoles participants i entre tots ens farem més conscient de la cura del Medi Ambient.

Moltes gràcies.

L'Eco-comissió