El passat dijous dia 18 de novembre a les 13h vam visitar l'Ajuntament de Barcelona i vam ser rebuts pel regidor d'Emergència Climàtica i Transició Ecològica, el Sr. Eloi Badia. La reunió era per aportar el manifest que s'havia treballat a Guadarrama en el marc de la V Confint i poder aplicar-ho a Barcelona en allò que fos possible. El Sr. Eloi Badia va escoltar les propostes presentades per l'Alex, alumne de l'escola Pia Sant Antoni, la Athena, de l'Institut Bernat Metge, la Lucia, de Sant Ramon Nonat, el Matías, dels Jesuïtes Gràcia i el Piero, de la nostra escola. Els va donar les seves explicacions i va dir, molt politicament correcte, que ens faria un retorn. Va ser una molt bona experiència.

VISITEM AL REGIDOR D'EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

Avui hem fet la primera trobada d'intercentres per treballar els objectius de desenvolupament sostenible (ODS). En aquest cas plantegem la problemàtica de reconversió dels nostres espais verds. #EscolesVerdes #EscolesSostenibles #CONFINT2021 #Tinguemcuradelplaneta @EscolesXESC

Després de la V Confint a Guadarrama vam fer una reunió amb l'Ecoteam de primària i l'ESO (els ecodelegats) per planificar com informar a totes les classes i comunitat educativa. L'Ecoteam ha passat per totes les classes i així tots n'estem assebentats. Per als més petits, a més, hem fet un vídeo-resum explicatiu que aviat us el podrem compartir.

Si no sóm nosaltres, qui? Si no és ara, quan?

L'Ecoescola és una comissió formada per mestres i alumnes de l'escola que organitzen actuacions per impulsar la cura i sostenibilitat del nostre planeta.

On som?

• EDIFICI DE PRIMÀRIA - ESO - ADMINISTRACIÓ